Dead Cells gauna daugiau sunkumų ir pasiekiamumo parinkčių

negyvos ląstelėsdidelio sunkumo Metroidvania „Motion Twin“ nesąžiningi, ką tik gavau didelį atnaujinimą. „Breaking Barriers“ naujinimas suteikia žaidimui daugybę naujų pritaikymo neįgaliesiems funkcijų ir sudėtingumo lygių, praėjus penkeriems metams po to, kai jis iš pradžių buvo išleistas „Early Access“.

„Breaking Barriers“ – tai kūrimas negyvos ląstelės visiems prieinamesnis“. Kūrėjas paaiškino vaizdo įraše. Atnaujinimas prideda dvi pagrindines žaidimo parinktis – pasiekiamumą ir palaikymo režimą – ir dabar veikia „Windows“ asmeniniame kompiuteryje ir konsolėse.

Prieinamumo parinktys padeda žaidėjams gauti vizualių užuominų ir mobilumo, o pagalbinis režimas leidžia žaidėjams pakoreguoti žaidimo sudėtingumą. Palaikymo režimas suteiks visiškai naujų parinkčių, pavyzdžiui, „automatinio smūgio“ režimą, kuris nukreiptas į netoliese esančius priešus, ir atnaujinimo režimą, leidžiantį iš naujo paleisti kiekvieną paleidimą biomo pradžioje, o ne pradėti nuo nulio. Yra daug naujų funkcijų ir galite išbandyti viską pleistras pažymi.

Kūrėjai sakė iš pradžių įsivaizduodami negyvos ląstelės Kad būtų „kieta, bet sąžininga“, kai kuriems žaidėjams tai neleido žaisti. „Naujos parinktys, kurias pristatome, turėtų leisti tiems žaidėjams atlikti konkrečius, pagal užsakymą pritaikytus žaidimo pakeitimus, kad būtų pašalintos kliūtys, trukdančios jiems patirti šią patirtį, o ne įvesti savavališkas sudėtingumo parinktis“, – sakė vienas kūrėjas.

Leave a Comment