Inžinerinių vertybių vadovas – stiprios idėjos, laisvos > Naujienos

(Nežinote, apie ką šis įrašas? Peržiūrėkite „Living Bungie“ vertybes kaip inžinierius.)

Jūs vis dar čia! Šiltas pasveikinimas! Šiuo metu jūs žinote, ko esate čia, todėl pasinerkime tiesiai į…

Kai pirmą kartą kaip komanda peržiūrėjome inžinerinių vertybių vadovą, baigėsi kelių dienų pokalbių gija, gilinantis į šią konkrečią vertę. Paaiškėjo, kad mes visi iš esmės sutarėme dėl „laikyti laisvai“, tačiau turėjome daug skirtingų „stiprių idėjų“ interpretacijų! Ar buvo stiprus pasisakymas siekiant užtikrinti, kad idėjos būtų teisingai išklausytos? Drąsūs pasiūlymai, kurie meta iššūkį įprastai išmintimi? Ši vadovo dalis suteikė mums galimybę atkreipti dėmesį į tokius niuansus.

Tikime, kad gerų idėjų gali kilti bet kas, nepaisant titulo, stažo ar disciplinos.

  • Visuose bendravimuose siekiame egalitarinio jausmo.
  • Stengiamės vienas kitam suteikti psichologinį saugumą. Pripažįstame beveik visuotinį apsimetėlių sindromo galiojimą ir siekiame ugdyti vieni kitus atvirai rodydami pagarbą ir susižavėjimą, kartu labai atsargiai vertindami kritikos toną ir kontekstą.
  • Pagal numatytuosius nustatymus mes stengiamės parodyti matomą pagarbą visiems, net jei anksčiau su jais nedirbome. Tai ypač svarbu siekiant suteikti psichologinį patikinimą naujiems darbuotojams, kurie dar neįtvirtino institucinio patikimumo.
  • Diskusijų ir sprendimų priėmimo metu stengiamės atskirti idėjas nuo jas siūlančių.

„Maždaug prieš metus perėjau nuo žaidimų kūrimo prie grafikos ir netrukus pradėjau savo pirmąjį reikšmingą funkcijų planavimo darbą. Kai aptariau probleminę sritį su savo mentoriumi Marku Davisu, vyresniuoju grafikos inžinieriumi, turinčiu daugiau nei dvidešimties metų patirtį, nustebau, kaip du grafikos inžinieriai kartu sprendžia problemas. Buvo labai aišku, kad diskusijoje buvau vienodoje padėtyje, kai kalbėdavome pirmyn ir atgal apie galimus sprendimus ir komplikacijas, ir niekada nebijojau mesti iššūkių ar iškelti idėjų. Visada jaučiuosi kaip visavertis bet kokios diskusijos narys, o mano indėlis yra vertinamas ir prasmingas, nesvarbu, ar tai susiję su Marku, grafikos komanda, kitais inžinieriais ar visa Bungie. Būdamas naujos disciplinos naujokas, aš įaugau į savo naują vaidmenį ir tiek daug išmokau iš šios galimybės, todėl tai yra labai pilnavertiška ir smagi patirtis.
Abby Welsh, 2020 m.

Esame pakankamai drąsūs, kad mus pastebėtų klysti.

  • Gali būti baisu, kad mus vertins kaip neteisingą, tačiau tai labai svarbu mūsų sėkmei. Kai leidžiame savo baimei mus atgrasyti, aukojame galimybes kūrybiškumui ir augimui.
  • Niekada neturėtų būti traumuojanti patirtis, kai tave pamatys neteisingai. Turėtumėte jaustis laukiami ir palaikomi komandos. Mūsų darbas siekiant išlaikyti psichologinį saugumą čia yra gyvybiškai svarbus (žr. skyrių aukščiau) – sukuriame vietą, kur nereikia „grūdinti savęs“, kad jaustumėtės saugiai, kad klystate.
  • Esame pakankamai drąsūs ir siūlome planą tęsti, net kai yra didelė tikimybė, kad klystame –Mes nelaukiame, kol būsime 100% tikri, kad su pasiūlymu atrodome gerai.
  • Esame pakankamai drąsūs priimti savo idėjas kaip iššūkį, nesijausdami asmeniškai užpulti– Stengiamės prisiminti, kad mus vis dar gerbia.
  • Esame pakankamai drąsūs, kad reikštume susirūpinimą ar idėjas, net jei nesame ekspertai arba auginame juos vyresniais.
  • Esame pakankamai drąsūs anksti pasidalinti savo idėjomis, Siekiame patobulinimų iš kitų ir vengiame šlifuoti savo idėjas vien dėl didelių atskleidimų, kurie nustebina kitus.

„Kurdama naują variklio modelį, „Activity Scripting“ komanda pertvarkė, kaip ir kur serverio ekosistemoje vykdomi veiklos scenarijai. Paskirstant jį įvairiems agentams ekosistemoje, buvo suteikta daugiau išraiškingumo, bet taip pat sukurta sinchronizavimo spąstai rašant scenarijus, kurie gali būti užblokuoti arba parodyti netikėtą elgesį dėl lenktynių sąlygų. Siekdamas sumažinti šią galimybę, pasiūliau dizainerių sukurtų scenarijų kodų peržiūros procesą, panašų į inžinierių atliekamą kodo peržiūrą. Tai nebuvo praktika, kurioje dizaineriai turėjo patirties, ir dauguma žmonių, kurie išgirdo mano kalbą, manė, kad mes nesulauksime plataus pritarimo. Vietoj to pakeitėme techninį dizainą, kad sumažintume riziką ir minimaliai prarastume scenarijaus išraiškingumą, ir šiuo metu nepriėmėme dizainerių scenarijaus peržiūrų. Kalbėdami apie tai kaip komandai, greitai supratome, kad šio iššūkio sprendimas nuolatiniu žmogišku kruopštumu nebuvo teisingas atsakymas, nors tai būtų padaręs įdomų techninį sprendimą.
Edas Kaiseris, 2010 m.

Tikime, kad sėkmė padeda grupei rasti geriausią atsakymą ir palikite stipresnius santykius.

  • Jei radote geriausią atsakymą, bet žmonės nesidžiaugia galėdami vėl su jumis dirbti, tai klaida.
  • Jei susitikimą ar projektą padarėte 25 % efektyvesnį, bet žmonės nesidžiaugia galėdami vėl su jumis dirbti, tai klaida.
  • Jei visi džiaugiasi galėdami vėl dirbti su jumis, bet jūs nepasakėte didelės klaidos ar galimybės, tai klaida

„Kurį laiką inžinierių organizacija rengdavo reguliarius vadovaujančius susitikimus, kuriuose vadovai ir kiti vadovaujančias pareigas užimantys asmenys susirinkdavo aptarti Svarbūs dalykai™. Kai pagaliau pasiekiau pakankamai lygį, kad būčiau pakviestas, atrodė, kad man pavyko. Tai buvo puikus patvirtinimo jausmas, bet ir bauginantis. Nebuvau tikras, kad galiu ką nors vertingo prisidėti prie šio kambario su geriausiais ir ryškiausiais Bungie. Kai pagaliau sukaupiau drąsos įsikišti, buvau maloniai nustebintas, kad visi į mano pastabas žiūri taip pat rimtai, kaip ir į visus kitus. Supratau, kad tai galioja visiems, kurie prisijungė prie grupės. Niekada nebuvo vienos dominuojančios nuomonės, kuri užgožtų visas kitas. Visi balsai buvo skaičiuojami visą laiką.
Jamesas Haywoodas, 2007 m.

Iki kito karto dėl 4 vertės – užbaigimas yra kasdienė praktika!

-Bungie inžinerija

Mes norėtume su jumis pasikalbėti. Štai keletas technologijų vaidmenų, kuriuos samdome, ir daug kitų mūsų atliekamų vaidmenų Karjera Šone!

Leave a Comment